Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Vijf Banentoernooi of NO-competitie

25 augustus 2005 21:32
In oktober begint het Vijf Banentoernooi voor marathonrijders weer. Het betreft een competitie in drie categorien volgens mij: Heren Senioren, Dames Senioren, en Heren Veteranen. Anderen weten het wellicht beter.

Nu, vanaf het nieuwe seizoen, de landelijke veteranen niet meer op landelijk niveau aan de slag kunnen is die competitie een aardig alternatief. Zo'n mooie competitie kan vernieuwd aangepakt worden dankzij de sectie marathon van de KNSB te Amersfoort. Het Bondsbureau heeft er een smak geld voor over om 40-plussers een aansprekende competitie te gunnen, waar zij met het nodige respect kunnen strijden voor afgeladen tribunes. Dus op regioniveau. Op een nog duistere wijze kun je je selecteren voor het NK 8 januari 2006 of de aflsuitende Finale in maart 2006. De regio's kunnen met dat geld van de Bond per regio twee uur ijs huren, zo begreep ik van regio Zuid, die zich nu voor de opgave geplaatst ziet om alles in goede banen te leiden.
De regio's zijn blij met de opmerking van het Sectiebestuur Marathon van de KNSB (cq. Heinse Bakker), dat ik met al mijn vragen over details van de vernieuwde aanpak bij de gewestelijke besturen terecht kan. Ook het gewest Noordhollend-Utrecht. Dat doe ik dan ook!

De ex-landelijke vetranen krijgen zo-ie-zo een nummer toebedeeld en mogen aan de regionale competitie meedoen ........ schijnt. Ik weet echter officieel nog van niets. Zo gaat dat bij de KNSB kennelijk; de bond gebruikt als bondsmedium vaker de krant of het geruchtencircuit.

Het vijfbanentoernooi dus. Daar wil ik graag aan meedoen. En hopelijk willen ook andere STW-ers zich daarvoor inschrijven. Want alleen is maar alleen om naar al die ijsbanen te gaan: Alkmaar, Haarlem, Amsterdam, Den Haag en Utrecht.
Volgens mij gewoon aanmelden bij Gerrit Roodhart, de baancontactpersoon van Utrecht.

Mochten er geen STW-ers zijn die de uitdaging aan durven gaan, dan overweeg ik met de Noord-Oost competitie mee te doen. Uit de omgeving Nijmegen en Ede zijn er een stuk of vijf leeftijdsgenoten en nog vele jongeren die zeker meedoen met deze regiocompetitie. Moet je als Gelderlander eigenlijk een wedstrijdnummer voor het gewest Gelderland voor hebben. Een NY-nummer dus. Wie weet of ik ook met mijn UT-nummer mee kan doen. De kans is klein mogelijk nihil.

Dus nogmaals: meld je aan voor het Vijfbanentoernooi.
Onderwerp Auteur Gepost

Vijf Banentoernooi of NO-competitie

harm smit 25 augustus 2005 21:32

Re: Vijf Banentoernooi of NO-competitie

Santegoeds 25 augustus 2005 22:46



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: