Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Veluweloop groot succes voor STW

Jolle
10 september 2005 22:11
Beste mensen,

We waren weer met twee teams present op het hardloopevenement van Wageningen. Ook bij andere teams zag ik nog diverse leden zich inzetten. Bijvoorbeeld bij de familie Kleinrensink!

Dankzij Judiths goede werk was iedereen op het juiste moment op de juiste plek. En liep alsof zijn/haar leven ervan af hing. Dankzij het mooie weer en de goede sfeer was het ondanks het afzien toch genieten geblazen. Tijdens het lopen was het zeer aangenaam dat onze fietsers zorgden voor de nodige technische of anderzins bruikbare aanwijzingen (wel jammer dan Enrico naar mij telkens lagere snelheden doorgaf en ten slotte zelfs op dat punt zweeg; tja, moet ik maar vaker trainen natuurlijk).

Doordat enkele teams in de tweede etappe fout zijn gelopen en protesteerden duurde het lang voordat de uitslag er was. Deze staat dan ook nog niet op de internetsite van de organisatie. Op de Bongerd was ie wel te vinden. STW-snel werd 15e. STW-sjokken weet ik niet precies meer. Maar de uitslag is natuurlijk ook niet zo belangrijk. We hebben samen een prachtige dag gehad!

Jolle

P.S. In de IJskrabbels zullen al onze prestaties ongetwijfeld nog tot achter de komma aan de orde komen.
Onderwerp Auteur Gepost

Veluweloop groot succes voor STW

Jolle 10 september 2005 22:11

Re: Veluweloop groot succes voor STW

Jack Schoenmakers 11 september 2005 19:42

Re: Veluweloop groot succes voor STW

Jolle 11 september 2005 21:34

Judith bedankt

Robert Kamper 11 september 2005 19:51



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: