Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Opgave wedstrijden eerste helft seizoen

De wedstrijdco?rdinator
20 september 2005 18:07
Beste wedstrijdrijders,


Op de website van de baancommissie [www.bcutrecht.nl] staat de eerste versie van de wedstrijdkalender.

Evenals vorig jaar kun je alleen via de email kamper.koppel@freeler.nl bij mij kenbaar maken welke wedstrijden je wilt rijden. (datum en afstanden, geen complete wedstrijdkalenders met kleurcodes!) Ik zal alles zo goed mogelijk proberen te combineren, zodat iedereen aan zijn trekken komt. Alle emailtjes worden bewaard, zodat er zomin mogelijk verwarring ontstaat. Mondelinge mededelingen moeten altijd door een email gevolgd worden.
De opgaves voor wedstrijden kent twee rondes. Vanaf nu kun je je opgeven voor de wedstrijden t/m december. Vanaf 1 december kun je je dan voor de rest van het seizoen opgegeven. Opgaven van slimmeriken die zich alvast voor januari en verder opgeven verdwijnen diep in de krochten van mijn computer op een plaats waar ik het niet meer terug kan vinden.

Als je je opgeeft voor wedstrijden verplicht je jezelf ook om te jureren. Als je veel wedstrijden rijdt moet je meer jureren, dan mensen die weinig wedstrijden rijden. STW jureert op zondagavond 1.
Stuur dus met je wedstrijdopgaven ook de data mee waarop je kunt jureren.

Veel succes in het behalen van jullie doelstellingen.

Robert Kamper
Onderwerp Auteur Gepost

Opgave wedstrijden eerste helft seizoen

De wedstrijdco?rdinator 20 september 2005 18:07



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: