Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

geen wedstrijdys dit weekend

Ooggetuige
16 oktober 2005 19:53
Gisteren bij Serv op boterys gekoerst; 3km in 4.50 terwijl ons aller Harry (mijn Vriend) 5.01 scoorde. Volgens Serv was het dutch classic ys 2 sec per ronde sneller. Voor 1 sec per ronde komen we ook graag terug.
Braam werd veelvuldig aan de start geroepen maar bleek afwezig en alhoewel Serv hiervan op de hoogte was dreigde hij ook met "rood". Deze 1e afmelding was geel en volgens Serv is 3 x geel rood.

Op zondagmiddag vervolgens heerlijk in het Utrechtse zonnetje gezeten; samen met de sterk afgeslankte Bulgaar en alweer mijn vriend Harry. De zon brandde onbarmhartig en de man met de sigaar genoot zo van de rondrit op de Zamboni dat hij er warempel 2 x zo lang over deed als normaal, hetgeen nog altyd tamelijk snel is.

Het hielp overigens niet. De gaten vielen in de baan en wij worstelden ons naar de finish waarbij ik op beide afstanden snelste STW-er bleek; 46.7 en 2.22.4. Mijn companen volgden op beide afstanden op enkele hondersten.
Er kan er echter maar een de sterkste zijn.

Alhoewel het publiek reikhalzend naar mijn rentree op de marathon uitziet zal ik vanavond toch verstek moeten laten gaan. De knie vraag rust waardoor het voor nu blijft bij de prachtige 16e plek in de C-1 van enkele weken terug (met toen een geloste Vriend , Hoogmoed, 4 touren Karrepaard en zelfs het doorgaans niet te onderschatten Mannetje waarbij we C-2er Huiting maar helemaal vergeten).

Tot genoegen
Onderwerp Auteur Gepost

geen wedstrijdys dit weekend

Ooggetuige 16 oktober 2005 19:53



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: