Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Erfurt Ergebnisse

Mark
23 oktober 2005 16:00
Inmiddels weer terug uit Erfurt. Alwaar het lekker trainen was. En het soms ziek hard ging. Woensdags waren we met zijn drieen (ik, Robert en Kai) in 4.5 uur afgereisd naar Erfurt. Donderdag pakten we 2 trainingen op perfect ijs waarbij we 's morgens het ijs even voor ons drieen hadden. In het tweede deel van de middag gingen ik en Robert nog naar Buchenwald. Waar wij nu ook tijd hadden om de gebouwen van binnen te bekijken. Iets waar je niet fijn van wordt.

Vrijdag's pakten we nog twee trainingen, rustig maar wel wat snelheid. De wedstrijden moetsten ook goed gaan. Bij de ochtendtraining kwamen we ook Otto nog tegen. Het tweede deel van de middag wat het rusten voor de wedstrijd en kwam Otto ook nog even buurten in ons appartement.

De eerst wedstrijddag begon matig. De spanning liep bij Kai tijdens de start van 500m te hoog op wat resulteerde in twee valse starts. Zijn tegenstander werd er vervolgens ook uit geschoten, wat bij het publiek tot applaus leidde. Vervolgens was het mijn beurt. De opening was redelijk 11.6 De laatste binnenbocht was prut toch met de 41.02 een beste seizoentijd. Robert opende 10.6 reed ook een matige laatste bocht wat resulteerde in 39.30

Toen mocht Robert de 1000m rijden. De opening was goed (17.8) waarna de bocht weer een kwestie van zeilen was, daardoor een matige ronde 28.8. Daarna volgde echter een goede slotronde van 30laag. Eindtijd 1.16.98, maar het kon ongeveer een seconde sneller.

De 5000m mocht Kai als eerste van start. Er volgde een vlakke race met alle ronden tussen de 32hoog en 33hoog. De slotronde was een 34hoog, maar dat kwam omdat Kai Moniek Kleinsman voor zich kreeg die een halve ronde later was gestart. De eindtijd van 6.59 was mooi voor de eerste 5000m.

Goed toen kon ik starten in de binnenbaan tegen Sicco Janmaat. Ik wil eerst de kruising op dus opende zeer snel (19.6). Vervolgens een rondje 30.9 En daarna een hele serie tussen 31.6 en 32.1. Daarbij reed Sicco langzaam wat verder weg. De laatste 3 ronden ging het wat minder, rondjes van 32.3-32.6 en 33.1 De eindtijd van 6.44.25 was goed voor een PR met 4.72 seconde.

Na een te korte nacht en niet wakker zijn bij de wedstrijd vielen de tijden nog mee vandaag. De 500m van Robert was weer zeilen, wat hem een 38er koste (39.09) Ik reed 5 honderste langzamer dan gisteren, maar met hoe het voelde was ik tevreden met 41.07 Kai bleef nu wel op de been en reed na een opening van 11.2 39.78.

De 1500m moest ik een tijd zetten. Na 300m waren de benen echter vol waardoor eigenlijk alleen de opening goed ging. Na een opening van 27.0 volgde er rondjes van 29.7-30.6-31.4 wat resulteerde in een 1.58.69 Robert ging lekker van start maar daarna was het gebeurd na een opening van 25.5 ging het naar een slotronde van 34. Eindtijd boven de 2.00 met 2.00.93 Wat lag aan een gebrek aan tempohardheid. Tot slot mocht Kai nog die elke ronde net wat sneller reed dat mij. Eindtijd 1.57.14

Goed, mijn eerste PR van dit seizoen is in iedergeval binnen en bied perspectieven in het traject richting NK afstanden.

En Jurgen wat bedoel je met ondanks...?
Onderwerp Auteur Gepost

Erfurt Ergebnisse

Ooggetuige 23 oktober 2005 10:09

Re: Erfurt Ergebnisse

Jurgen 23 oktober 2005 10:44

Re: Erfurt Ergebnisse

Floor 23 oktober 2005 14:22

Re: Erfurt Ergebnisse

Mark 23 oktober 2005 16:00

Re: Erfurt Ergebnisse

Robert 23 oktober 2005 17:30

Re: Nu ook in spits

Mark 26 oktober 2005 06:46

Re: Nu ook in spits

Jolle 26 oktober 2005 20:57

Re: Nu ook in spits

Robert 27 oktober 2005 09:05



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: