Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

het verkeerde ijs

Jolle
29 oktober 2005 22:00
Het was duidelijk weer voor consumptieijs in Utrecht vanavond. Onze chauffeur zette op de terugweg zelfs enkele keren de airco aan om de zaak af te koelen.

Toch hebben we wat rondjes gereden in plaats van witte biertjes of ros? te drinken op een terras.

Zelf mocht ik rijden tegen een jongedame die ik onderweg helaas nooit in beeld kreeg. Niet echt motiverend en het was nog een beetje zoeken op de nieuwe buizen. Wel lekker warme spieren natuurlijk. 43.57 en 1.26.80 was het resultaat. Het seizoen is wel eens slechter begonnen. Per 500 meter een seconde winnen door beter ijs en een seconde door zelf beter te schaatsen. Dan wordt het al weer wat.

De heren v/d Beek en Vlaar reden tegen elkaar. Op de 500 beide rond de 45.5 meen ik en op de 1000 1.30 om 1.31. Hendrik denkt dat er dinsdag in Thialf al mooie dingen kunnen gebeuren. Zeker nu er een extra uur slaap te halen is.

Robert Kamper zijn 500 heb ik een beetje gemist. Geen slechte tijd voor Utrecht zei hij in ieder geval na afloop. De 1000 ging in 1.48. Hij zat de jonge knaap die hem op de 500 meter flink versloeg toen knap op de hielen.

Alles bij elkaar dus echt zomeravondschaatsen. En lekker genieten van The Best of Neil Young op heen- en terugweg. Relaxt!

Jolle
Onderwerp Auteur Gepost

het verkeerde ijs

Jolle 29 oktober 2005 22:00



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: