Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Uitslagen van vanavond

05 november 2005 22:00
Na een telefoontje van Henk Aarnink dat ik hem moest afmelden, vertelde hij er bij dat hij van Floor van der Wilt de opdracht had gekregen om hem af te melden en of ik dat er ook wel even bij wou doen. Natuurlijk geen enkel probleem. Na deze dubbele afmelding haalde de Utrechtse wedstrijdleiding direct de startlijsten van het bord. 'Jij bent zeker voor Heerenveen', vroeg een pupil van het vorige jeugdtrainingsuur. 'Ja': en wat doe je dan in de Loosdrechtse kleedkamer? Terwijl ik toch echt in mijn 'eigen' hoek zat.

Gelukkig waren Marjan Koerselman en Maarten Nieland wel paraat en reden we het zelfde programma.

Marjan: 46,0 en dat is haar snelste in Utrecht en een 1.35,5: een mooie opening en vervolgens 56 laag en toen ging ze in de patat met een rondje 39,1.
Maarten: 48,22 (PR) en 1.36,37 (ook PR): een furieuse start met 21,5, een rondje 35,9 en toen ook patat met 38,9.
Jan H: 47,37 met een opening van 12,73 en 1.35,03: een patat opening van 23,1 en dito vervolg van 35,6 en een redelijke slotronde van 36,2.

Bij de 500 m was er een 37,80. Annelies van der Ploeg ging hard onderuit op de 500 me en reed vervolgens een 1.25 op de 1.000.


Tot zover.

Jan Heeres

Onderwerp Auteur Gepost

Uitslagen van vanavond

jan heeres 05 november 2005 22:00



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: