Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Gisteravond Alkmaar

Wijf
07 november 2005 13:07
Zondagavond Alkmaar Gewestelijke Kampioenschappen Neo-Senioren+, gisteravond dus.
Een kleine, maar niet willekeurige greep uit de (tussen)uitslagen:

...500m...
24 Ren? van Hofslot HBS 41.32
25 Mark Ooijevaar HN3 41.37
26 Christiaan van de Berg HN2 41.41
.....

Toen was mijn avond al helemaal geslaagd! Christiaan verslaan in een rechtstreeks duel, heerlijk. Hij werd daarna troostend afgezoend door een (ex?) STW-se, die zelf ook heel verdienstelijk meereed, terwijl duidelijk STW-papa (die met die brede rug) het al over zijn 'schoonzoon' had.
Christiaan is een beetje wedstrijd-moe (Eindhoven, H'veen), dat was wel duidelijk.

Oliebol liet zich er ook helemaal afrijden door een jochie, die hij 'makkelijk aan zou kunnen'. Hij mopperde er weer flink op los: met dit ijs kon hij niet in gesprek. Het staat de lezer vrij om te vermoeden dat het ijs wel communiceerde, maar dat Oliebol gewoon niet wil luisteren.

Hij redde daarna de eer wel volledig, door een derde plaats op de afsluitende 3km na Otto van de Pol en Lars Elgersma in een beste Alkmaar tijd ooit van 4.07.6
(Het is dat de uitslag van de 1500m wat op zich liet wachten, anders was Oliebol er in korte broek allang vandoor, voor hij tot zijn schrik ontdekte dat hij nog een afstand mocht rijden.)

Zelf reed ik de 1500m aanvankelijk ruim achter een ontketende, maar instortende Martin van Ginkel aan in exact dezelfde tijd als Jurgen gisteren in Utrecht reed. Het klassement over 500/1500 zou ik van Jurgen gewonnen hebben: dat is dan voor het eerst en ook wel een soort mijlpaal. Als ik nog ??n jaar mijn best doe kan ik nog goede zaken doen bij de landelijke langebaan veteranen.....

Onderwerp Auteur Gepost

Gisteravond Alkmaar

Wijf 07 november 2005 13:07

Re: Gisteravond Alkmaar

Jurgen 07 november 2005 14:23

Re: Gisteravond Alkmaar

Wijf 07 november 2005 21:21

Re: Gisteravond Alkmaar / en het gaat verder

Mark 10 november 2005 22:05



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: