Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Noord Oost

Neef
07 november 2005 20:35
In Noord Oost gaat het dit jaar allemaal anders...Voor mij dus geen gewestelijk kampioenschap in Noord holand Utrecht dit jaar.

Wel de Noord-oost competitie. Dit betekend een hele serie wedstrijden die over diverse banen in noord-oost nederland vereden worden. Uit deze wedstrijden kun je je kwalificeren voor andere wedstrijden zoals bijvoorbeeld de eindhovencup. het leuke is dat je vaak tegen goede schaatsers rijdt en dat het ergens om gaat. De eerste wedstrijd was zaterdag 5 november in Nijmegen.
Door de vele bochten en slechte benen bracht ik het er niet zo heel goed af maar kon me in de middenmoot handhaven op plaats 13 met 39.47/39.37/1.18.06. Dit terwijl ik een paar dagen eerder in Heerenveen nog 38.26 reed.
Aankomend weekend is dan de kwalificatie wedstrijd voor de eindhovencup in Deventer, het kan nog...

Gisteren waagde ik me aan de supersprint na aandringen van onze grote pionier en oprichter van de b(an)aanselectie; Serv. "We kunnen het NK halen"
Door de nieuwe licentie (geen pr's overgezet) mocht ik de 300m en 100m als nagenoeg laatste rijden. er hadden "slechts" 180 mensen op gebeukt. 100 km in de auto, de hele avond wachten...wit ijs...pff
en bij elkaar 400 wedstrijdmeters!! Het maakte me aggresief. Ik reed een 10.56 en 25.18. Daarmee was ik best tevreden en een tweede plaats.

De anderen uit Nijmegen reden ook prima. Het wordt er nog wel eens wat.

grt,

Robert
Onderwerp Auteur Gepost

Noord Oost

Neef 07 november 2005 20:35



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: