Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

azahari

11 november 2005 16:29
Mochten jullie mij in de komende tijd op de trainingen missen dan kan dat een oorzaak hebben. Eergisteren stond het bericht in de krant: De grote bommenmaker Azahari ( dr.) is met zijn vazallen in een gehuurd huis in Batu ( oost-java) in de lucht geblazen. Nadere informatie en beelden uit indonesi? maken duidelijk dat het om Jl.Flamboyant gaat, net achter het huis waar ik heb gewoond en waar ik enkele weken geleden nog op bezoek was. Een volleyvriendje was bewaker in het opgeblazen huis en die heb ik nog getracht op te zoeken, maar het huis was leeg . Hoewel ik daar nu niet meer zo zeker van ben. In elk geval heb ik mijn fingerprints voldoende achtergelaten op hekken en deurkrukken..... Was er nu maar ijs dan zou ik kunnen vluchten.....
Leffert, ijsterrorist.
Onderwerp Auteur Gepost

azahari

leffert 11 november 2005 16:29



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: