Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Robbert Profittlich wint met ronde voorsprong C2

21 februari 2022 08:59
Jan,
En dan te bedenken dat Robbert en zijn twee medekoplopers alle drie individueel rond gingen.
Robbert was de laatste van dit drietal. Onderweg naar de staart van het peloton werd ik gelapt door hem. Kom hem geen helpende hand bieden. Mag volgens regelement ook niet dus mooi opgelost winking smiley
Waar hij de 3km van zaterdagavond goed verteerd had was het bij mij andersom. Bij de minste of geringste schermutseling in het peloton had ik het taai. Na gelapt te zijn lekker met peloton rondgereden tot de eindsprint. Mij er uiteraard niet mee bemoeid. 1,5 ronde voor de peloton sprint ging Ton v Klooster nog onderuit. Ik hoorde achteraf dat zijn standbeen werd weggeduwd met val als gevolg.
Omdat ik gelapt was niet in uitslag opgenomen. Terecht.
Ook hulde aan Fred en Jan die nog het nodige afstopwerk voor Robbert hebben verricht.

Bij C1 had Jolle er zin in. Hij had al beetje zitten rekenen volgens mij want toen hij het ijs afstapte glunderde hij dat hij het maximale had bereikt: 2x chocolade!

C3: Jan en Jack zijn van die types die wel buigen maar niet barsten. Jack zat wellenswaar ruim achter het peloton op de streep maar in de wedstrijd kwam hij een aantal maal (bijna) terug bij het peloton na gelost te zijn. En Jan hield kranig stand in de staart van dit peloton.

Voor mij zit het marathon seizoen erop. Het was mooi zo. Veel werk aan de winkel en volgend jaar weer fris in de C2. Nu op naar de 6 wieltjes spinning smiley sticking its tongue out
Onderwerp Auteur Gepost

Robbert Profittlich wint met ronde voorsprong C2

Jan Heeres 21 februari 2022 07:01

Re: Robbert Profittlich wint met ronde voorsprong C2

marco 21 februari 2022 08:59



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: