Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Nieuw verslag C3 wedstrijd 22-10

Jack Schoenmakers
23 oktober 2023 12:28
Dat was een gedateerd C3-verslag hierboven Marco.
Overigens volledig eens met je opmerking dat er eerst wel een waarschuwing had mogen worden gegeven aan Ids i.p.v. een DQ uitdelen. Zijn kick-finish was inderdaad de reden.

Na de toch wel glorieuze terugkeer van Harm in de C2 en de prima 10e plek van Klaas (na een aantal rondjes achterin "lummelen") werd de C1 verreden zonder Jolle. Die was thuis zijn weekeindje 'drinken met vrienden' aan het verwerken.

Daarna was het aan Johan, Willeke, Jan en mij om in de C3 de STW-eer hoog te houden. We begonnen rustig, dus kwam ik onbedoeld na 2 rondjes zelf even op kop. Toen kwam als vanouds de versneling ,waarbij Willeke zich met 2 rondjes 34 opblies. We raakten met 3 achterop en Johan bleef in het peloton. Dat brak, reed weer naar de eersten toe en daarachter ploegden een paar groepjes voort. Die raapte ik een voor een op (de conditie is prima, de snelheid nog niet). Met hard werken bleven we op 10 rondjes voor het einde nog net het verdict ("stoppen") voor. Maar op 5 rondjes was het toch gebeurd (gelapt) en zo moesten Willeke, Jan en ik (net als 1/3 deel van de groep van 41 !) langs de kant toekijken bij de eindsprint. Johan werd 17e.
Onderwerp Auteur Gepost

Late C3 wedstrijd met op mooi gedweild ijs

Jan Heeres 09 oktober 2023 06:27

Re: Late C3 wedstrijd met op mooi gedweild ijs

Marco 23 oktober 2023 08:30

Nieuw verslag C3 wedstrijd 22-10

Jack Schoenmakers 23 oktober 2023 12:28

Re: DQ Ids Crebas?

Marco 23 oktober 2023 08:36

Re: DQ Ids Crebas?

Ids Crebas 23 oktober 2023 17:44



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: