Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Ze haakten af, de w...

Rudolf
18 april 2005 17:40
Ik moet toch even iets kwijt.

Tijdens de terugblik op het seizoen werd ik wederom geconfronteerd met m'n kippen en kromme been, over m'n 9 knieoperaties werd niet gerept en ik moest maar trainer blijven. Okee, maar dan wil ik het bestuur verzoeken een haptonoom aan te stellen. Heb ik nodig want mijn frustraties nemen harde vormen aan.

Dit verzoek doe ik via de digitale weg daar ik niet present ben op de ALV.

Waarom een haptonoom?

Bijvoorbeeld dit weekend: kom zaterdag bij Loet aan de deur en wordt geconfronteerd met een zielig gezicht. Hij gaat niet mee fietsen, trainingsrondje TCW, stelt niets voor maar hij is nog moe van de woensdag en het druppelt. Waarschijnlijk terecht gezien zijn gesteldheid.
Rijden we over de brug bij Heteren richting Duitsland, komt Hendrik naast me fietsen met de mededeling dat hij er een "rondje brug" van maakt (36 ipv 132 km). Waarschijnlijk terecht, hij tobt al enkele weken met z'n gezondheid. Maar, niets voor hem om af te stappen toch?
Beneden aan de brug deelt ook Harry mede dat hij Hendrik volgt met z'n "rondje brug" en derhalve afhaakt. Waarschijnlijk terecht, het regende, er stond meer wind dan verwacht en er reden zowel zwakke als zeer snelle broeders mee.
Voordat wij in Duitsland arriveerden was de groep geslonken van 14 tot 6 man en 1 vrouw! Het was koud, het water kwam met bakken uit de hemel, de wind was lastig en van twee lekke banden werden wij niet echt vrolijk. Met 2 sterken en 5 middenmoters kon er gelukkig goed doorgefietst worden en met een gemiddelde van 28,2 was ik in iedergeval gelukkig. Op 1 km na de eerste 500 vol, dat is altijd nog 400 minder t.o.v. vorig jaar.
Maar nu die haptonoom, die hebben wij nodig om mannen als Harry te motiveren om voldoende arbeid te verrichten en mannen als Hendrik weer in zich zelf te doen laten geloven! En dan kan hij mij misschien over mijn kipsydroom helpen en dat je met een krom been ook kunt fietsen en dat het niet erg is dat je op de woensdagavond bij de eerste de beste beklimming moet afhalen en dat het helemaal niet erg is wanneer je de sprint op de T-weg niet ziet omdat je te ver achter ligt en dat het helemaal niet erg is als je de Marmotte, Limburgs Mooiste en de ronde van Italie niet kunt rijden en dat .. en dat .. en dat .... leve de haptonoom die het zelfvertrouwen weer een beetje opkrikt.
Jammer dat Jolle ??n eitje tekort kwam, nu moeten die beide koters het met ??n ei doen! Maar als we een haptonoom hebben kan hij ook hun probleem straks oplossen want ze gaan vast twijfelen aan de prestaties van hun vader.

Rudolf




PS Redactie ijskrabbels, gefeliciteerd met deze leesportefeuille, eindelijk weer leesvoer.

Onderwerp Auteur Gepost

Ze haakten af, de w...

Rudolf 18 april 2005 17:40

Re: Ze haakten af, de w...

Ooggetuige 18 april 2005 18:02

Re: Ze haakten af, de w...

jan heeres 18 april 2005 19:55

Re: Ze haakten af, de w...

Yzeren man 18 april 2005 20:26

Re: Ze haakten af, de w...

jan heeres 18 april 2005 20:42

Re: Ze haakten af, de w...

Jolle 18 april 2005 21:34

Re: Ze haakten af, de w...

jan heeres 19 april 2005 06:06

Re: Ze haakten af, de w...

Anja 19 april 2005 06:51

Re: Ze haakten af, de w...

Jolle 19 april 2005 12:36

Re: Ze haakten af, de w...

jan heeres 19 april 2005 13:00

Re: Ze haakten af, de w...

Vriend 19 april 2005 18:29

Re: Ze haakten af, de w...

Floor 19 april 2005 19:53



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: