Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Wilde (niet zo wild) Woensdagavond-2

Ooggetuige
21 april 2005 08:38
Datum en parcours; 20-4-2005, Wagingen-Posbank All the way (voor sommigen)
Weer; Lentewontwakend, met een tipje kou, 12 graden en Noord Oostenwind (4 m/s)
Deelnemers; 19, met onvermoedde gasten zoals De Buffel, Benjamin (Vriend's kleine Vriendje), Het Mannetje (in Gif-Oranje-Geel Pakje) en minder Onvermoedden zoals De Kappelaan (te zwaar trappend), De witte Keniaan (Hard Klimmend) en Goeroe (a Man on a Mission).
Ook hadden wij gehandicapten; De Zieke Piet, De Bulgaar ,die mij om 21.45 uur, na koers nog uit bed belde teneinde zijn afhaken (onderwegs) te verklaren uit angst voor pennegif. Hij had het met slechts 3 versnellingen moet doen.
Maar ook De Sluwaard wiens wiel ik bergop kon houden was niet zichzelf; het leek op een meerzeizend virus (gelijk bij Hoogmoed en Mijzelve).
Verder waren daar de onverstoorbare Santegoeds, Gooth, Vriend zelf, De Yzerman en De Locomtief van wie ik mij na 15 km (hard (t) overslaand) afvroeg of hij nu sterk of dom was.
Ook Anoz, Bijna (af en toe hijgend) en het Bijzondere Mens (de Voormalig Fynproever) raasden mee.

Wij beleefden welliswaar een strakke rit maar Sans Histoire.

Uiteindelijk zouden wij de Telfoonweg bereiken.

later meer...............................................................................................
Onderwerp Auteur Gepost

Wilde (niet zo wild) Woensdagavond-2

Ooggetuige 21 april 2005 08:38

Re: Wilde (niet zo wild) Woensdagavond-2

Jolle 21 april 2005 10:16

Re: Wilde (niet zo wild) Woensdagavond-2

Ooggetuige 21 april 2005 18:52

Scherpte Oogetuige

Bijna 26 april 2005 07:56

Re: Scherpte Oogetuige

t Mannetje 26 april 2005 20:12

Re: Scherpte Oogetuige

Bijna 26 april 2005 21:02



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: