Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Wilde (niet zo wild) Woensdagavond-2

Ooggetuige
21 april 2005 18:52
.................................................................................................................,
en dat is wat ik dacht terwijl Benjamin naar mijn Vriend, zijn Vader knikte.
Vriend begreep spande de rug en schuivend naar de punt van zadel demarerend op 3,5 km van de meet. Gooth springt mee terwijl de groep samenklit en gaatjes vallen met de Yzerman aan kop.

In het wiel van Bijna twijfel ik voor nu, aan zijn macht, hetgeen ook link lijkt, en is, deze twijfel, misschien Hoogmoed dan.
De Kampioen schakelt, Bijna, nog 2 kransjes , pedaalslag, maar achter, geschat te weinig bar. Geen Zefal. Na Panne.

Santegoeds draait mee, nu, da's goed, nog steeds, de 2, 200 meter. Bijna schuift op, links, Cor zwiept, niet voor het eerst, niet voor het laatst. Hoogmoed breekt, houdt het niet, hij gaat. En hard.
Explosies, Buffels billen. Tillen (vermagerd).
Hoogmoed komt, aan.
Nog 150 meter, de Rode vlag, nadert, nog 12 wielen.
Vriend breekt, Gooth schokt.
En Hoogmoed twijfelt, vooraan, los maar niet weg.

Daar komen we, de waaier Oost, ik kijk naar West.
En zie, een gat. Een gaatje, 10 cm, geen zicht.
De weg daalt.
Ik ga.
En ga en ga en knal er uit, rechts, de waaier links.

Geluk, een toeter, een tuut, hysterisch, een auto, ik zwiep en verman.
Dan ransel ik, verder, ga zitten, schakel terug. En nog een keer. Angst kruipt nader.
Ze zitten in mijn wiel, denk ik, nog 50 meter, een tandje terug.
Ik wil kijken.
In mijn oor, buldert hij, weer, Fred Racke;
Riny, Riny, niet kijken.
Ik win.

Thuis schept ze mijn bord op. Lucius krijgt geel. Hij houdt van Snoeken, vissen, is net veroordeeld,import van Vuurwerkbonnen en moet betalen, voor een kind, uit Zweden, kamermeisje, nu moeder, van hem, een nacht, Europa Cup, Kira Eggers, je kent het wel.

Hoe ging het, vraagt ze ?
Je stinkt
Zegt mijn dochter.
Ik zwijg.
Mooie avond.
Sans Histoire.

Tot zover

Onderwerp Auteur Gepost

Wilde (niet zo wild) Woensdagavond-2

Ooggetuige 21 april 2005 08:38

Re: Wilde (niet zo wild) Woensdagavond-2

Jolle 21 april 2005 10:16

Re: Wilde (niet zo wild) Woensdagavond-2

Ooggetuige 21 april 2005 18:52

Scherpte Oogetuige

Bijna 26 april 2005 07:56

Re: Scherpte Oogetuige

t Mannetje 26 april 2005 20:12

Re: Scherpte Oogetuige

Bijna 26 april 2005 21:02



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: