Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Wilde Woensdagavond-4

04 juni 2005 19:42
Een bijdrage van een import fietser:

Terwijl ik zeer tevreden met mijn eigen gangetje stilletjes de gedachte koester dat niemand me meer bij zou kunnen houden, mits er iemand zou zijn, aangezien dat zelden zo is, wordt ik in mijn gepeins opgeschrikt door een wielrenner die me schijnbaar moeiteloos voorbij stuift. "Ik schrik me rot...!" stamel ik. "Hoeft niet hoor" is het droge antwoord. Op dat moment stuiven er nog vier, vijf fietsers langs. "Ik zal ze krijgen!", denk ik. Maar ze rijden genadeloos door. Daarna ook de rest van de club die er nog achter bleek te zitten.

Thuisgekomen bleef deze avond maar onrustige kringetjes draaien in mijn hoofd. Wie zijn die lui? Waarom fietsen ze allemaal harder dan ik ooit gezien heb, of kan ?k er gewoon niets van? Een mengsel van bewondering en vernedering roert door mijn wielertrots.

Stom toevallig kom ik jullie twee weken later weer tegen op de Posbank. Op dat moment realiseerde ik me dat dit een vaste training is op een vaste tijd en blijkbaar ook volgens een vast parcours. Leuk! Sinds die avond heb ik vier keer meegereden, elke keer met veel plezier. Het wordt een avond om naar toe te leven.

De stw site heb ik inmiddels ook gespot, en tot mijn plezier is er zelfs melding van me gemaakt! "De Lange", in eigen kringen "De Schaduw". Me bewust van het feit dat ik als niet schaatser ( die blaren altijd!) me ongegeneerd meng in jullie geweldige fiets/schaats club, wil ik iedereen bedanken voor de goede open sfeer en de vriendelijkheid op de weg. De verslagen ervan op dit forum bereiken bovendien zo'n niveau dat het een heerlijk toetje is na de training zelf.

Bedankt, Jasper Boerma uit Arnhem.
Onderwerp Auteur Gepost

Wilde Woensdagavond-4

Ooggetuige 02 juni 2005 19:57

Re: Wilde Woensdagavond-4

Bijna 02 juni 2005 20:21

Re: Hear hear!

Wijf 02 juni 2005 20:53

Re: Wilde Woensdagavond-4

Squadra Rosa 04 juni 2005 10:27

Re: Wilde Woensdagavond-4

Jolle 04 juni 2005 10:37

Re: Wilde Woensdagavond-4

De Schaduw 04 juni 2005 19:42

Re: Wilde Woensdagavond-4

Jolle 04 juni 2005 22:03



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: