Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Do your thing

Wijf
13 juni 2005 12:48
Goed, ik zal het nog ??n keer uitleggen. (fietsen doe je maar in de slaapstand, maar bij lezen moet je echt even opletten!)

De Posbankroute is altijd dezelfde, maar je hoeft niet mee, de keuze is vrij. Als je het niet bij kan houden mag je best een ander groepje formeren, natuurlijk.
Ga lekker driedimensionaal fietsen, laat je vrije geest onverwacht een leuk zijweggetje inslaan, ga desnoods met zijn allen achter een B(e)rede(n) Rug fietsen, doe af&toe een sur place om het tempo nog iets meer te breken......
Maar: trek op schaatspraat dan tenminste een literaire sprint ?f zwijg in uw vermeende gelijk.

De Posbankgroep rijdt bij vlagen asociaal linksom, de eikels; offert een mannetje voor de hero?ek van zij die blijven, maar wordt zelden betrapt op een verslag van bedenkelijk niveau.
En daar gaat het om! Trainen kan uiterst vervelend zijn, maar het verhaal van een trainingsrit kan boeien, leerzaam of gewoon verrukkelijk zijn.

Te ver om regelmatig mee te doen lees ik met plezier het gebeurde en verdunning is wel het laatste waar ik op zit te wachten.

Onderwerp Auteur Gepost

Fietsen woensdagavond

Robert Kamper 08 juni 2005 13:34

Re: Fietsen woensdagavond

Wim 09 juni 2005 21:35

Re: Gaaaap!

Wijf 10 juni 2005 20:48

Re: Gaaaap!

Ooggetuige 11 juni 2005 05:20

Re: Saai?

Brede rug 12 juni 2005 19:13

Re: Do your thing

Wijf 13 juni 2005 12:48

Re: Do your thing

Brede rug 13 juni 2005 20:48

Re: Do your thing

Ooggetuigen 14 juni 2005 12:28

Re: Do your thing

jan heeres 14 juni 2005 12:41



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: