Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Wilde Woensdagavond-5

09 juni 2005 20:15
Tja Hendrik en dus ging ik al eerste die er van het peleton af waaide maar op zoek naar andere lotgenoten. Ten opzichte van 4-5 weken terug kon ik ruim 4 km langer met de groep op fietsen. Niet best maar je moet wat. Vervolgens een lange harkpartij met Peter Vlaar in zicht. Op weg naar het kerkhof in Oosterbeek haalde ik hem bij en kop over kop ploeterden we via Warnsborn naar de Schelmseweg. De rest wachtte en toen begon het spel opnieuw. Met wat pijn en moeite en vooral ook wat hulp van Robert Braam (hij hield me richting de Posbank netjes uit de wind) kwamen we aan voor de beklimming bij de Bedriegertjes.

En zie hier, wat ik hoopte, kwam uit: gewoon in de groep, wel wat achter aan kon ik mee omhoog. En zag vanuit de ooghoeken dat er anderen waren die kraakten. Nog wat extra erbij en met veel pijn en moeite kon ik me als laatste van de groep in de afdaling storten. Met daar achter wat achterblijvers, wie weet ik niet. Even wat rust en dan op weg naar de volgende beklimming leek het me verstandig om achter in de groep, geloof in gezelschap van Iedo en Harry Booltink maar even te wachten.

Daarna volle bak naar boven, Harry kwam langszij, Andre Kleinrensink ook maar die kon ik in het vizier houden. Verder niet zoveel gezien maar mooi achter in de verbrokkelde groep kwam ik boven: yes, yes. Vervolgens een woeste afdaling met een zeer actieve Joop de Boer en snelheden tegen de 50 km onderlangs over het fietspad. Gelukkig kon ik aansluiting houden achterin de groep en toen de volgende beklimming. Dat begon rustig en ook daar bleef ik haken in een groep met Robbert Kamphuis, Andre en Rik Houwers. En zo kwamen we uiteindelijk ook boven.

De rit naar Wolfheze en Renkum was er eentje van rennen en bijna stilstaan en dan maar weer, maar was wel steeds te verteren. Iedo probeerde voor het laatste rechtste stuk weg te komen en dat slaagde ook wel, maar het was te ver. En daarna probeerden nog diverse renners het, o.a. Rick Houwers maar het ontbrak ze allemaal aan vermogen om echt weg te blijven. De eindsprint heb ik niet gezien, maar ik geloof dat Robbert Kamphuis en Robert Braam er bij zaten.

Een mooi fietsavondje van 72 km, 32,2 km/u gemiddeld en 2 1/4 uur onderweg. En prachtig koel, droog fietsweer.

Onderwerp Auteur Gepost

Wilde Woensdagavond-5

Ooggetuige 09 juni 2005 16:15

Re: Wilde Woensdagavond-5

jan heeres 09 juni 2005 20:15

Re: un jour sans

IJzeren man 09 juni 2005 22:22



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: