Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: un jour sans

IJzeren man
09 juni 2005 22:22
Zonder Cor Schoen, zonder Kapelaan-zonder-helm, zonder Benjamin Booltink, zonder Floor, zonder Fijnproever, zonder benen voor de Ooggetuige.
Maar met Robbert Kamphuis in wekelijks verbeterende vorm, met Karrepaard in opgaande lijn (zie verslag), met een zeer sterke Francis/Notenkraakster, met gast Lange Jasper en kornuit (vanaf de Hemelse berg) en met de Bulgaar, die aan het verhuizen is en komend weekeinde met Maarten zich hevig gaat vertillen aan Les 3 Ballons (200 km in de Vogezen). De vierkante corridori-benen van ondergetekende worden al wat soepeler.

Piet, Joop en Robert (2*) waren degenen die tot aan de Posbank de vaart er in hielden. Bij Roosendael werd de slagorde hevig verstoord door lopers op de rijbaan: iets waar ik vroeger nieuwsgierig naar uit zou kijken, maar nu slechts op kon mopperen. In de verte ging Neef Braam er stevig tegenaan. Hij had zijn benen gisteren met een eerste skeelertraining opgeblazen, maar ook dat begrip blijkt relatief. Lucas, Piet e.a. gingen sterk mee omhoog. Bovenaan gekomen meende ik weer zwijnen in de bosjes te horen ritselen. Ik zag niks en wellicht waren dat intern opspelende onderdelen. Vriend Harry en Iedo lieten relatief lang op zich wachten.

We stierden naar beneden en daarna werd in de klim opnieuw door Braam het verschil gemaakt. Ook hier was Francis weer goed rond plaats 6. Jasper en kornuit kwamen goed mee, maar hij gaf aan even moeite met de laatst genuttigde maaltijd te hebben: ik vreesde voor mijn schoenen.

We daalden de Posbank af en opnieuw waren Robert Kamphuis en Joop actief. Mijn ambitie om vanaf het einde van de Koningsweg een uitgestelde tijdrit naar de meet te houden werd niks. Na een versnellinkje werd ik al na 800m overstoken door de rest, dus rustig aan naar de Telefoonweg. Achter me hoorde ik wat gesmoes van Bijna met derden over een demarage en afstoppen. Toen Iedo ging kwam er geen reactie. Ik vermoedde Kamphuis in het complot: hij was sterk maar ging niet aan. Uiteindelijk had de Rik het minste geduld en hij reed het gat grotendeels dicht. De eindsprint ging in 2 etappes, waarbij uiteindelijk Braam en Koning Helling er om streden. Laatsgenoemde deelde de Bulgaar een kwakje uit, maar het was eigenlijk verbazend dat de verhuizer daar uberhaupt zat.
Onderwerp Auteur Gepost

Wilde Woensdagavond-5

Ooggetuige 09 juni 2005 16:15

Re: Wilde Woensdagavond-5

jan heeres 09 juni 2005 20:15

Re: un jour sans

IJzeren man 09 juni 2005 22:22



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: