Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Enecotourspel!

07 augustus 2005 19:41
Jolle,

Zo heb ik er vanmiddag ook over lopen denken: ik was nooit gestopt en gewoon naar de finish gereden. En mijn twee maten gevraagd om mee te gaan en anders maar alleen. Dan kun je na afloop wel eens zien wat er moet gebeuren. Altijd kun je daarna nog naar huis gaan want in zoiets kun je toch niet meer serieus koersen.

Had je eens moeten zien wat de organisatie dan had gedaan. Dan zouden hun billen bloot gemoeten. Nu niet, nou lijkt het net een echte wedstrijd (geweest te zijn). Nou begrijp ik ook waar die Tour de France organisatie niks met de ProTour te maken wil hebben. Groot gelijk, met zo'n stelletje koekenbakkers ga je geen zaken doen.

In elk geval wel een leuk middagje TV.

Jan

P.s: zou de STW fietstrainer in zijn TCW pak vandaag op de fiets of in de auto hebben gereden? Of toch gewoon actief achter de TV passieve sport gepakt te hebben?

Onderwerp Auteur Gepost

STW fietstrainer in de auto

jan heeres 06 augustus 2005 19:57

Re: STW fietstrainer in de auto

Jolle 07 augustus 2005 12:58

Re: STW fietstrainer in de auto

jan heeres 07 augustus 2005 13:43

Re: Enecotourspel!

Wijf 07 augustus 2005 18:43

Re: Enecotourspel!

Jolle 07 augustus 2005 19:18

Re: Enecotourspel!

jan heeres 07 augustus 2005 19:41



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: