Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Wilde Woensdagavond 12

Jolle
26 augustus 2005 12:52
Beste Ooggetuige,

Het was een beetje een zoetzure tocht afgelopen woensdag. Het zoet van het uit de wielen rijden van de ooit zo gevreesde Snodaard, maar het zuur van de gedachte dat het losrijden van een 50+'er geen reden voor grote vreugde mag zijn. Het zoet van het uit de wielen rijden van de jonge Blanke Keniaan, maar het zuur van de gedachte dat met iedere zonsondergang het moment dichterbij komt dat hij hetzelfde een keer met mij gaat doen.

En uiteindelijk natuurlijk het zuur van de drie hongerige jagers die in de laatste meters over mij heen denderden terwijl al mijn lichaamsvezels om zuurstof schreeuwden.

Maar gelukkig overheerst het zoet. Het zoet van de romantische tot mislukken gedoemde poging om de jagende meute voor een keer voor te blijven. Dat zoet is bewaard gebleven en wordt terug in mijn herinnering gebracht door jouw woorden die laten zien dat er voor gereden moest worden.

Wie weet word ik op een dag nog echt sterk en zullen jullie in het stof bijten.

Groeten van een immer hoogmoedige
Onderwerp Auteur Gepost

Wilde Woensdagavond 12

Ooggetuige 25 augustus 2005 20:50

Re: Wilde Woensdagavond 12

Jolle 26 augustus 2005 12:52



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: