Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Mooie Kriek

01 september 2005 12:19
Hoi,
Ik ben enkelen van jullie afgelopen zaterdag tegengekomen maar jammer genoeg niet iedereen. Ik heb begrepen dat Harm pech heeft gehad. Ik hoop dat de rest wel tevreden is over zijn/haar prestatie. Ikzelf in ieder geval wel. Het was mooi weer en het ging uitstekend. Na de Haussier kwam ik in een ideaal groepje terecht. Ik zat in de groep bij Laura Verhoeven, vele malen winnares bij de dames. Ik kon de groep waarin ik zat net aan bij kon houden, kopwerk doen was er niet bij. Een paar heb ik wel zitten denken, dat het te hard ging en dat ik ze misschien maar beter kon laten gaan. Gelukkig bleef het alleen maar bij gedachtes. Daardoor rolde er wel een hele snelle eindtijd uit: 5.32.34. Dat was 27 minuten sneller dan ik ooit gedaan heb.
Misschien kom ik jullie nog een keer tegen op de fiets, de ijsbaan of hopelijk op het natuurijs! Volgende week ga ik eerst nog mountainbiken in de Dolomieten.

sportieve groet,
Hans van Bohemen
ex STW-lid
Onderwerp Auteur Gepost

Mooie Kriek

Jolle 27 augustus 2005 22:34

Re: Mooie Kriek

jan heeres 28 augustus 2005 14:20

Re: Mooie Kriek

Jolle 28 augustus 2005 14:32

Re: Mooie Kriek

Aangever 28 augustus 2005 20:23

Re: Mooie Kriek

Hans van Bohemen 01 september 2005 12:19



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: