Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: goh, jullie waren zeker terug in het donker...

Mark
22 september 2005 07:14
Goh, hoe laat waren jullie terug? In het donker neem ik aan, want ik heb jullie niet gezien en toen ik terug was werd het snel donker. En trouwens als Andre boven stond te wachten, jij de andere heren niet heb gepasseerd. Moeten ze aan het lussen geweest zijn. Dat lijkt mij dan behoorlijk laat aangezien zijn nooit voor 19:00 aan het lussen kunnen zijn begonnen.

Ik was om 17:22 vertrokken richting Doorwerth daar bleek Harm niet thuis. Nadat bleek dat zijn schoolactiviteit was uitgelopen om 17:50 verder vertrokken. Om 18:06 kwam ik Harm tegen net voor het Kerkhof en heb daar een kwartier stilgestaan, daar Harm het parcours in tegengestelde richting aflegde richting huis. Vervolgens door gereden tot boven op de Zijpeberg waar ik van 18:50 tot 18:58 lekker op een bankje heb gezeten. Toen de terugweg in gezet Om 19:40 werd de finish in Renkum bereikt en om 19:53 was ik terug in Wageningen.

62.46 km gereden met 31.1 km/u gem

Volgende week is Harm weer laat, de DC in Aantocht dus moet ik rustig aan doen. Dus het gemiddelde nog een km/u lager. En geen gestress, dus zal ik indien droog 17:15 vertrekken. Planing is om 18:45 de terugweg aan te vangen.
Onderwerp Auteur Gepost

Mooi fietsritje op een nog mooiere nazomeravond

jan heeres 22 september 2005 06:00

Re: goh, jullie waren zeker terug in het donker...

Mark 22 september 2005 07:14

Re: Mooi fietsritje op een nog mooiere nazomeravond

Fijnproever 22 september 2005 10:13



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: