Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Mooi fietsritje op een nog mooiere nazomeravond

Fijnproever
22 september 2005 10:13
In de achterhoede ging het wel even anders. nadat wij de snelweg overstaken brak zoals altijd het peloton in twee stukken.
Tijdens het aanzetten kwam er van rechts een auto uit het bos waar de staart van het peloton van schrok en met name de achtersten vol in de remmen moesten.
Mijn achterwiel glipte weg en ik kon mij met moeite staande houden. Met een gil hoopte ik dat het peloton barmhartig zou zijn, h?las!
Vervolgens probeerde ik met een jump het wiel van Loet te pakken te krijgen, maar de afstand was te groot en zij gingen er nog sneller vandoor om het eerste groepje te achterhalen.
Eenzam en verdrietig zette ik de tocht voort en ben maar gaan genieten van de invallende duisternis.
Na de rotonde werd er door Loet en JP, door omstandigheden, gewacht.
Mijn achterwiel liep niet goed meer, een spaak was afgebroken. Waarschijnlijk door de slip! Tijdens het afstappen schoot er een forse kramp in mijn kuit.

Thuis gekomen moet ik zeggen dat ik wederom genoten heb van deze woensdagavond, maar voor mij was het de laatste in dit gezelschap.
Ook groep twee heeft zijn charmes, zeker voor mannen op leeftijd!

Yvonne vond dat ook een goed idee!

Rudolf
Onderwerp Auteur Gepost

Mooi fietsritje op een nog mooiere nazomeravond

jan heeres 22 september 2005 06:00

Re: goh, jullie waren zeker terug in het donker...

Mark 22 september 2005 07:14

Re: Mooi fietsritje op een nog mooiere nazomeravond

Fijnproever 22 september 2005 10:13



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: