Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Mooi begin marathon seizoen in Utrecht

02 oktober 2005 22:18
Het verkrijgen van een beennummer leek vanavond in Utrecht een grotere prestatie dan het schaatsen daarna. Dolgelukkig kwam Jolle Landman zwaaiend met zijn C1 nummer langs de lange rij waarin we achteraan stonden. Tja 45 ronden voor een eerste keer, moest kunnen.

Toen we uiteindelijk buiten waren, finishte C3 na hun 15 ronden. Zie hier Marjan Koerselman en Jack Schoenmakers zaten nog flink voorin, zo tussen 10-15e plaats. Wie er nog meer mee reden in de C3 en hoe de C4 was/ging: geen idee. Het was gezellig in de lange rij.

Daarna 25 C2 ronden en dat leek niet al te snel te beginnen, toch viel het me al niet mee. 'Geen gaatjes laten vallen', hoorde ik Klaas van den Berg van achteren brullen. Gelijk had hij, maar het was mijn avond niet. Na 25 C2 ronden was ik er al twee kwijt. Na de C2 eindsprint was het moeilijk het grote C1 peleton (ca. 50x) in gareel te krijgen. Zal wel wat aanloop moeilijkheden zijn van de nieuwe wedstrijdleider nu Harry van der Schaft zijn pet in de wilgen heeft gehangen.

Verder heb ik van de 20 C1 ronden ook niet zoveel gezien. Wel dat Jurgen Meijer met drie anderen het peleton dubbelde. En dat Harry Booltink, Robert Huiting een paar rondjes moesten toegeven. Net als Klaas van den Berg. Herman Vermeer, Hendrik van de Beek en Jan Tichelaar handhaafden zich in het gedubbelde peleton. Jolle verloor een paar rondjes voor het einde de aansluiting met de groep en kwam wat later binnen.

In de eindsprint van een kopgroep met twee jonge jongens bleek Jurgen Meijer kansloos en werd dus derde.

Volgende week maar weer met 50 ronden C1 (25/25).
Onderwerp Auteur Gepost

Mooi begin marathon seizoen in Utrecht

jan heeres 02 oktober 2005 22:18

Eerste punten voor de kat zijn...

Jack Schoenmakers 03 oktober 2005 09:12

Re: C3-zege voor AIJV-er

Wijf 03 oktober 2005 17:22

volgende week

harm 03 oktober 2005 17:35

Re: volgende week

Jolle 03 oktober 2005 20:08



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: