Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Is er na reanimatie nog een kans om verder te leven?

Wim
06 oktober 2005 19:55
Beste Jan, hardstikke mooi dat jullie deze cursus doen. Nu nog het protocol voor calamiteiten op de ijsbaan.
Ik voel mij geroepen om jou vraag te reageren. Het antwoord is: Ja, er is een kans op leven en ook op een goed leven. Daar geniet ik elke dag van!
Ik ben ontzettend blij dat Anne meteen 112 heeft gebeld, dat Rik, in zijn onderbroek en laarzen, naar de Boer is gerend, dat Poppe de Boer de reanimatie heeft doorgezet, het ambulancepersoneel, de buren etc. Alles en iedereen stond op de goede plek en deed wat nodig was. Dat was ook nodig. En een flinke portie geluk.
In reanimatiecursussen wordt over de lage kans op volledig succes wordt gesproken. Dit klopt maar moet je niet ontmoedigen, elke kans geldt.
Onderwerp Auteur Gepost

Is er na reanimatie nog een kans om verder te leven?

jan heeres 03 oktober 2005 21:48

Re: Is er na reanimatie nog een kans om verder te leven?

Wim 06 oktober 2005 19:55

Re: Is er na reanimatie nog een kans om verder te leven?

jan heeres 06 oktober 2005 21:19



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: