Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Niks geen gemekker, gewoon mooi marathonijs vanavond

17 oktober 2005 13:00
Toch ook niet een onbelangrijke aanvulling op het mooie verslag van Jan is dat Peter vd Pol als stw-er ook mee zat in de kopgroep die een rondje pakten. Hij werd in totaal 4e? Bovendien heb ik Robbert Profflich niet zien vallen. Wel Rudi Tissingh. Robbert eindigde ergens midden in het peleton.

In mijn "niet schaats" pak kon ik eens vanaf de zijkant bekijken hoe een C1/C2 peleton telkens voorbij raast. Uiteraard had ik nu het idee dat ik vandaag toch eigenlijk wel makkelijk uit had kunnen rijden, maar blijkbaar ziet het er vanaf de kade allemaal rustiger uit dan in het peleton zelf. Sjapoo voor de Stw-ers overigens. Sterk vertegenwoordigd en dapper gereden.

Ik nam een beetje rust na de val van zaterdag toen ik onbenulig, achteruitrijdend Riek Portiek iets uitlegde en over een pionnetje struikelde. Voelde de schouder niet helemaal op de juiste plaats zitten, kon hem met de linkerhand terug duwen, pijn viel in eerste instantie mee, maar s'middags kon ik nog niet eens met de rechterarm schakelen. Zondagje rust leek daarom wel verstandig. Al werd mij door Herman verteld dat je schaatsen toch echt met je benen moest doen! Ik wil de rechterarm toch ook wel eens gebruiken!

Robert
Onderwerp Auteur Gepost

Niks geen gemekker, gewoon mooi marathonijs vanavond

jan heeres 16 oktober 2005 22:25

Re: Niks geen gemekker, gewoon mooi marathonijs vanavond

Peter 17 oktober 2005 11:48

Re: Niks geen gemekker, gewoon mooi marathonijs vanavond

jan heeres 17 oktober 2005 12:03

Re: Niks geen gemekker, gewoon mooi marathonijs vanavond

Robert Huiting 17 oktober 2005 13:00

Re:Bert en Peter

Wijf 17 oktober 2005 14:02



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: