Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Niet zo fijngevoelig

Jolle
23 oktober 2005 11:30
Sommige mensen zijn fijngevoeliger dan anderen. Marleen blijkt niet te kunnen wennen aan klappers. Ik dacht afgelopen woensdag dat mijn rechterschaats wat bot was. Ik glipte weg in de bochten. Toch lukte het nog aardig om, volgens opdracht, te versnellen in de bochten bij 300, 400 en 500 meter oefeningen.

In de kleedkamer gaf Herman commentaar op de natte zwarte vlekjes die op mijn pak ontstonden. Ik meende dat het gewoon water was dat van mijn ijzers druppelde. Hij gaf af op de Vikingbuizen. Wat een onzin.

Nu ik net mijn schaatsen voor de marathon wil prepareren bleek er toch iets mis. Het kunststof blokje op het ijzer dat in de opening onderaan de schoen moet vallen blijkt helemaal verdwenen.

Niet zo gek dat het dan voelt alsof je wegglijdt in de bochten en er zwart water uit je buizen loopt.

Vanavond dus een vrije avond en dinsdag een beroep op de express service van Piet doen. En volgende keer misschien toch wat beter naar mijn spullen kijken?

Jolle
Onderwerp Auteur Gepost

Niet zo fijngevoelig

Jolle 23 oktober 2005 11:30

Re: Niet zo fijngevoelig

Jolle 26 oktober 2005 21:15

Re: Niet zo fijngevoelig

Wijf 27 oktober 2005 15:01

Re: Niet zo fijngevoelig

Jolle 27 oktober 2005 21:04



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: