Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Niet zo fijngevoelig

Jolle
26 oktober 2005 21:15
Het bleek allemaal nog erger dan ik dacht met mijn gevoelloosheid. Gisteren bleek mijn schaats niet meer te repareren. Snel bracht ik vanochtend mijn niet kaduke schaats bij de kapper naast Piet Lagerweij. Piet slaapt 's ochtends een beetje te lang uit.

Aan het begin van de middag meldde ik mij weer in Ede na kort in Lelystad gewerkt te hebben. Piet kwam olijk lachend op mij af met de vraag of ik eigenlijk wel gevoel in mijn poten had. De rechterbuis bleek meer dan een halve cm scheef te staan met de punt naar buiten. Niet echt handig op een ijsbaan waar je afwisselend rechtuit en bochten linksom moet rijden.

Na enige discussie hebben we voor de nieuwe ijzers gekozen voor conventioneel recht. De eerste test vanavond ging niet gemakkelijk maar ik voelde ook grip in de bocht die ik lange tijd niet had gevoeld. Het zal dus wel goedkomen met mijn nieuwe vrienden en mij.

Kortom: een prima schaatsenboer die Piet: snelheid, kwaliteit, service en humor.

Jolle
Onderwerp Auteur Gepost

Niet zo fijngevoelig

Jolle 23 oktober 2005 11:30

Re: Niet zo fijngevoelig

Jolle 26 oktober 2005 21:15

Re: Niet zo fijngevoelig

Wijf 27 oktober 2005 15:01

Re: Niet zo fijngevoelig

Jolle 27 oktober 2005 21:04



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: