Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Weijers Eikhout Triavium Cup, 1e marathonavond

29 oktober 2005 20:42
Vanavond startte het marathonseizoen in Nijmegen met eerst een paar wedstrijden voor pupillen (7 ronden), junioren (in twee groepen geloof ik) en daarna senioren/veteranen in 60 ronden C2/V2 en 80 ronden C1/V1. Bij de pupillen en junioren zag ik een hoog 'Nijkerk' gehalte.

Daarna de 60 ronden C2/V2 met wat bekenden uit Utrecht. Jan Tichelaar reed leuk mee voorin, won de laatste premiesprint en werd 3e bij de middelste, tweede sprint. Uiteindelijk legde hij het in de eindsprint af en werd 8-9e. Zelf had ik wat last van de rug en dat wordt er met al die Nijmeegse bochten niet beter op. Zonde want het was wel een redelijk democratische snelheid.

Vervolgens 80 ronden C1/V1 met Harm Smit. Na 40 ronden was er een Toon van de Berg uit Heumen die het peleton in ca. 25 ronden dubbelde. Harm reed attent en toch ook zuinig mee en moet zelf maar vertelellen hoe de laatste 30 ronden zijn verlopen.

Later op de avond, dus nu zo ongeveer zijn er nog 5-6 ritten 1.000 m met o.a. Robert Braam. Het schijnt nodig te zijn nog een extra tijd neer te zetten voor de Noordoost competitie.

Tot zover het verhaal.
Onderwerp Auteur Gepost

Weijers Eikhout Triavium Cup, 1e marathonavond

jan heeres 29 oktober 2005 20:42

Re: Weijers Eikhout Triavium Cup, 1e marathonavond

harm 30 oktober 2005 16:28



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: