Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Weijers Eikhout Triavium Cup, 1e marathonavond

harm
30 oktober 2005 16:28
C1 Triaviumcup
Na zo'n 40-45 rondjes werd er weer gedemarreerd. Ik liet me meezuigen, maar een medestrijder hield de lijn niet en onze schaatsen raakten elkaar, waarna ik onderuit zeilde. Met een mooie zwaai belande ik in de kussens. Opkrabbelen en maar weer verder. Vlak voo rhet peloton weer aanzetten op het moment dat er een premiesprint voo rklassementspunten werd gebeld. Die won ik volgens de jury, ondanks mijn rondje achterstand.
Enfin, 10 rondjes voor het einde nog gedemareerd, zodat ik het ijs niet hoef te verlaten met mensen die op een rondje zijn gereden en dus wordt je op die manier toch geklasseerd. Niet dat het veel uitmaakt.

later op de avond nog meegedaan met de 1000 meter. Er werd extra hard gevroren, maar dat maakt het ijs hard en minder gripvast. Slechte tijden inclusief die van mij: 130,2 of daaromtrent. Bovendien erg laat thuis en koud.
Braam, tegenwoordig met NY-wedstrijdnummer ---- zouden meer STW-ers moeten doen, reed 1.18 en een beetje.

Ik heb niet een echt goed gevoel over gehouden van aan het avondje Nijmegen.

Harm

Onderwerp Auteur Gepost

Weijers Eikhout Triavium Cup, 1e marathonavond

jan heeres 29 oktober 2005 20:42

Re: Weijers Eikhout Triavium Cup, 1e marathonavond

harm 30 oktober 2005 16:28



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: