Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

SPAM eerste opzet nieuw forum met spam beveiliging

03 september 2006 09:23
Beste Schaatspraters,

het spam probleem is bekend en ik heb de afgelopen week wat gezocht naar mogelijkheden. De Phorum software die nu gebruikt wordt ondersteunt het niet maar er is wel een nieuwe versie waarin wel mogelijkheden in te bouwen zijn.
Ik heb een eerste opzet gemaakt en op de site gezet. Graag wil ik jullie mening daarover horen zodat ik het nog wat kan aanpassen. Daarna kunnen de bestaande berichten ook nog worden overgenomen in het nieuwe forum.

Het 'anoniem' toevoegen van reacties is nog steeds mogelijk. Je hoeft dus niet te registreren. Wel moet bij het toevoegen van een reactie of het starten van een nieuw onderwerp een code worden ingetoetst. Hiermee wordt voorkomen dat automatisch berichten geplaatst kunnen worden.

De link is [www.stw-site.nl]

Het is mogelijk om verschillende fora te benoemen, wellicht is naast schaatspraat een fietspraat of borrelpraat te introduceren. Ideeen zijn altijd welkom.

Groeten,

Willem Jan
Internetcie
Onderwerp Auteur Gepost

SPAM eerste opzet nieuw forum met spam beveiliging

stwsite 03 september 2006 09:23

Re: SPAM eerste opzet nieuw forum met spam beveiliging

jan heeres 03 september 2006 10:39

Re: SPAM eerste opzet nieuw forum met spam beveiliging

peter 05 september 2006 10:37

Re: SPAM eerste opzet nieuw forum met spam beveiliging

harm 08 september 2006 20:41



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: