Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: en nog een heel stel junioren op de jeugdmarathon

Jack Schoenmakers
03 januari 2005 12:35
Aan het C-niveau ging nog een jeudmarathon vooraf. Ik heb alleen Rik en Henk zien rijden (hielden bij de heren junioren A en B hun kruid droog voor later op de avond). Daarvoor waren Indrawatti en Amajanti van de Beek en Margot Houwers redelijk op pad bij de dames junioren (4, 6 en 5 ?), Robert de Boer en Jules Booltink wat minder tevreden over hun optreden en Lobke van de Beek en Diede Booltink heb ik niet gesproken.
In tegenstelling tot eerdere jaren gaat niemand naar de landelijke finale !
De concurrentie in Utrecht is groot, de trainersstaf hinkt teveel op 2 gedachten, de basisconditie van deze categorie is niet OK, wie zal het zeggen.

De begeleiding van Rik en Henk op de C3 was vanaf de kant misschien ook niet optimaal. Ik stel voor dat de deskundigen zich in het vervolg over de baan verdelen en om de 100 m technische danwel tactische aanwijzigen geven. Nu gingen hun adviezen in het massale aanmoedigingsgeweld verloren.
Op de baan zelf heeft uiteraard iedereen de blik op oneindig, dus daar kun je niet veel van verwachten.
Onderwerp Auteur Gepost

Maarten Nieland en Reinder de Leeuw 1 & 2 in de C4 marathon

jan heeres 03 januari 2005 00:09

Re: Maarten Nieland en Reinder de Leeuw 1 & 2 in de C4 marathon

Jolle 03 januari 2005 08:41

Re: en nog een heel stel junioren op de jeugdmarathon

Jack Schoenmakers 03 januari 2005 12:35

Re: en nog een heel stel junioren op de jeugdmarathon

jan heeres 03 januari 2005 14:48

Re: en nog een heel stel junioren op de jeugdmarathon

Ooggetuige 03 januari 2005 14:48



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: