Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

YES!!!

Jolle
20 februari 2005 23:06
Het was een gedenkwaardige avond vanavond op de Utrechtse ijsbaan waarop ik voor het eerst zonder discussie met de jury in de punten eindigde op een marathon: 8e. In de C3 haalde ik nooit een punt. In de C2 werd ik ooit 10e, maar daarvoor moest ik Jan Heeres door de jury uit de uitslag laten schrappen. Het was terecht, maar Jan kijkt er soms nog zuur van als het ter sprake komt.

Vanavond was de C1 groep niet erg groot, maar veel van de mannen die altijd in de kopgroep zitten waren paraat. Zes man lapten het peloton, waarvan een (Timo Verkaaik) er nog een tweede ronde bij pakte. In het peloton was de animo om te rijden gering of men was helemaal verrot. Bert Pheiffer weigerde in ieder geval kreunend en steunend ook maar een halve ronde kop te doen. Herman hielp wel dapper mee na eerst al met vier man een halve baan gepakt te hebben. Zelf probeerde ik ook een beetje de vaart in de groep te houden en verder de anderen tot helpen te bewegen. Uiteindelijk ben ik 2 ronden voor het eind uit de groep gesprongen, waarna Jan Heeres naar eigen zeggen op fenomenale wijze de deur dicht heeft gegooid. Heb er zelf weinig van gezien omdat ik de blik naar voren richtte waar koploper Michiel de Brauw probeerde een derde plaats veilig te stellen. Meende dat ik uiteindelijk 50 meter had op de voorsten van het peloton. Herman kon ik niet meer achterhalen. Hij werd 7e door op de bagagedrager van Gerard Sluis te gaan zitten toen deze ons lapte.

De uitslag was ongeveer als volgt:

1. Timo Verkaaik
2. Gerard Sluis
3. Michiel de Brauw
4. Erik v/d Lippe
5. Van Barneveld
6. Man in pak S.V. Zeist
7. Herman Vermeer
8. Jolle Landman
9. ?
10. v/d Neut
11. Bert Pheiffer
12. Jan Tichelaar

YES!!!

Jolle
Onderwerp Auteur Gepost

Punten voor Jack in de C3 marathon

Anonieme bezoeker 20 februari 2005 22:24

YES!!!

Jolle 20 februari 2005 23:06

Re: Punten voor Jack in de C3 marathon

jan heeres 20 februari 2005 23:12

Re: Punten voor Jack in de C3 marathon

Jolle 21 februari 2005 05:40

Re: Punten voor Jack in de C3 marathon

Jack Schoenmakers 21 februari 2005 00:06



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: