Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Vragen 11-stedentochten

Jolle
03 maart 2005 09:29
Beste STW'ers en 11-stedenkenners,

Ik ontving onderstaand bericht van de gemeente Wageningen ivm het de geweldige prestaties van Rob en Casper in Canada. Kunnen jullie helpen met de onderstaande vragen? Die over Rob en Casper zelf kon ik wel beantwoorden en volgens mij is er ook geen relatie tussen de 11-stedenvereniging en de alternatieven, maar voor de rest ben ik niet zeker.

Kom maar op met jullie kennis!

Beste mensen van de STW
Allereerst onze felicitaties, want wij vernamen dat de STW-leden Rob van Meggelen en Casper Helling 1e en 2e zijn geworden bij de alternatieve elfstedentocht. Of moeten we zeggen "een" alternatieve elfstedentocht. Daar bestaan namelijk in ieder geval op het Wageningse stadhuis misverstanden over. De vraag is of er meerdere alternatieve elfstedentochten worden georganiseerd en hoe verhouden die zich onderling en tot de Friese Elfstedentocht. Erkent bijvoorbeeld de Elfstedenvereniging de alternatieve tochten en wordt er een kruisje of ander teken namens de officiele Elfstedenvereniging verleend. Ook graag infomatie over hoe de grote 200 km tochten in Oostenrijk, Japan , Canada en Finland zich tot elkaar en tot de alternatieve elfstedentocht(en) verhouden.

Verder vragen wij ons af in hoeverre Rob van Meggelen als schaatser uit Wageningen mag worden beoordeelt.Is hij lid van STW, woont hij in Wageningen etc. Dit soort gegevens is voor ons van belang i.v.m. bijv. het stellen van kandidaten voor de titel Sportman van het jaar of een officiele ontvangst.

Kunnen jullie ons met betrekking tot de hierbovengestelde vragen wat wijzer maken ?
Bedankt voor de moeite en met vriendelijke groet,
Onderwerp Auteur Gepost

Vragen 11-stedentochten

Jolle 03 maart 2005 09:29

Re: Vragen 11-stedentochten

Ooggetuige 03 maart 2005 11:27

Re: Vragen 11-stedentochten

floor 03 maart 2005 16:06

Re: Vragen 11-stedentochten

leffert 03 maart 2005 19:08

Re: Vragen 11-stedentochten

Jolle 03 maart 2005 21:13

Re: Vragen 11-stedentochten

hilly 25 september 2023 22:33

Re: Vragen 11-stedentochten

Jan Heeres 30 september 2023 09:12



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: