Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: STW compleet vertegenwoordigd op de C3 qua kwantiteit

Jolle
29 januari 2024 13:46
Jan,

En het was Hendrik die op kop zat ipv Johan toen je om het peloton heen stoof. Maar ja deze drie STW-heren hadden allemaal hetzelfde pak aan, zijn redelijk groot van gestalte en zijn ook niet vies van een hoge zit met bijpassende kniehoek. Dus als deelnemer die flink zijn best doet kan ik begrijpen dat je ze niet uit elkaar kunt houden!

Jack werd nog gehinderd door pijnlijke ribben. Hij tilde een voet niet hoog genoeg op terwijl hij warm liep, struikelde over de rubbermat en landde ongelukkig op een van de houten bank die sinds covid vastgeschroefd zitten aan de overkant van de baan. Hopelijk minder ernstig dan afgelopen zomer tijdens de fietstrip.

En het was inderdaad hard werken als talentloze tussen mensen die echt kunnen schaatsen. Er werd zelfs een 27'er genoteerd! Daar moet ik in Nijmegen nog mijn best voor doen. Gelukkig ging iemand als Robbert Gaasenbeek zelfs uitgeput/uitgeblust van het ijs. Dan dus maar dapper doorknokken als voorbereiding op een dag dat er meer mogelijk is.

Jolle
Onderwerp Auteur Gepost

STW compleet vertegenwoordigd op de C3 qua kwantiteit

Jan Heeres 28 januari 2024 21:44

Re: STW compleet vertegenwoordigd op de C3 qua kwantiteit

Ooggetuige 29 januari 2024 06:12

Re: STW compleet vertegenwoordigd op de C3 qua kwantiteit

Jolle 29 januari 2024 13:46

Re: STW compleet vertegenwoordigd op de C3 qua kwantiteit

Marco 30 januari 2024 12:30



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: