Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: STW compleet vertegenwoordigd op de C3 qua kwantiteit

30 januari 2024 12:30
En ook in de C2 was het hard werken. Na de loze ronde gingen de eerste 15 ronden erna in 35,9 gemiddeld. Dat was flink aanpoten. Ergens in die 15 ronden ontsnapten er een 6tal heren waarvan 4 Artikanen. Een van de Artikanen was een heer met een 6 banen nummer. Hij werd, naar ik begreep in de kleedkamer, door de jury na de wedstrijd op de vingers getikt en uit de uitslag geschrapt vanwege ongeoorloofd deelnemen in een te lage categorie. Dus Jolle mogelijk volgende week een extra deelnemer in de C1.
Het duurde flink wat rondjes voordat de kopgroep rond was. Ondertussen was Erik Kroon alleen op avontuur achter de kopgroep aan. En toen eenmaal de kopgroep rond was ging zij er weer vandoor op zoek naar Erik met Tim Foppen in het kielzorg. Het peloton was toen echt kapot gebeukt en de tweede keer was de kopgroep incl Erik en Tim binnen no time rond. De eindsprint kwam met 8 koplopers niet met ronde bord op 11 maar op 6. Ondanks diverse vragen vanuit het peloton om duidelijkheid over de afsprintprocedure tijdens de race.
Al met al was mijn sprint er een van een stervende zwaan. Op de meet geklopt door twee heren die nog over mij heen kwamen. plek 13 en dus 8 punten. Jan T werd helaas ook nog door een aantal heren gepasseerd maar pakte toch nog 1 puntje mee.
Onderwerp Auteur Gepost

STW compleet vertegenwoordigd op de C3 qua kwantiteit

Jan Heeres 28 januari 2024 21:44

Re: STW compleet vertegenwoordigd op de C3 qua kwantiteit

Ooggetuige 29 januari 2024 06:12

Re: STW compleet vertegenwoordigd op de C3 qua kwantiteit

Jolle 29 januari 2024 13:46

Re: STW compleet vertegenwoordigd op de C3 qua kwantiteit

Marco 30 januari 2024 12:30



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: