Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: verhandelingen...

HarryB
20 april 2005 21:21
Laat ik beginnen te zeggen dat Jan helemaal gelijk heeft en dat een discussie over inzet voor de club zeker niet via de schaatspraat gevoerd moet worden. Wellicht dat de ledenvergadering van volgende week hier een beter platform voor is.

Toch wil ik wel iets zeggen (en laat dat dan input zijn voor de discussie die we dan volgende week tijdens de ALV verder kunnen voeren) het gaat hierbij uitdrukkelijk niet om personen maar om een algemeen beeld wat Hendrik correct weergeeft en dat het steeds moeilijker wordt om mensen te strikken voor grotere maar ook vaak kleinere klusjes binnen de vereniging.

Dit betekent niet dat ik vind dat iedereen zich, zoals de wat meer manisch ingestelde clubleden, met van alles en nog wat moet bemoeien. Nee, het kan echt simpeler. Laat iedereeen op z'n minst ??n maal per jaar iets voor de vereniging doen. Iets wat je zelf mag keizen. Iets dat kan varieren van een keer op zondagmiddag in het juryhok zitten, een keer foto's maken (zoals Jan suggereerd) of gewoon iets waarvan jezelf vindt dat de club daar behoefte aan heeft. Dat moet toch lukken lijkt me en de club zou er echt mee gebaat zijn.
Onderwerp Auteur Gepost

verhandelingen...

Robert 20 april 2005 20:22

Re: verhandelingen...

jan heeres 20 april 2005 20:29

Re: verhandelingen...

HarryB 20 april 2005 21:21

Re: verhandelingen...

jan heeres 21 april 2005 05:30

Re: Tijdgeest?

Wijf 21 april 2005 08:48

Re: Tijdgeest?

jan heeres 21 april 2005 10:38



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: