Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: in het spoor van Basso, dag 6

Yzeren man
29 mei 2005 22:09
Een kleine nuancering. Tijdens de beklimming van de Bric Berton op dag 5 had Robbert het moeilijk. Achterstevoren op zijn fiets zittend zat ie te foeteren omdat ie deze rijdende zoutmijn slechts met uiterste moeite achter zich kon houden. De laatste dag op de col de Tenda werd ik in zijn pogingen om de nodige adrenaline in de eindklim naar boven te halen binnensmonds voor houten klaas uitgemaakt, zoals ie later vertelde.

Die Bric Berton was trouwens ook voor Loet de kraker. Toen we op de eerste tussenpiek boven waren, wilde hij even het bos in. Ik maakte een geintje over mogelijke wolven. Hij antwoordde dat hij een makkelijke prooi zou zijn. Sterker nog: ze zouden het lijden een stuk kunnen verlichten !
De volgende dag was ie in een veel betere stemming: het meest hilarische moment van de Giro wat mij betreft. In de wagen tussen de caravane, met de pet op de kop, klep omhoog, stevig claxonnerend en door het open dak de aanmoedigingen ondersteunend met "directieve" bewegingen. 2 kilometer verderop werd ie van de weg gehaald.

Onderwerp Auteur Gepost

in het spoor van Basso, dag 6

Squadra Rosa 26 mei 2005 21:06

Re: in het spoor van Basso, dag 6

Jolle 28 mei 2005 12:05

Re: in het spoor van Basso, dag 6

jan heeres 28 mei 2005 21:37

Re: in het spoor van Basso, dag 6

Jolle 29 mei 2005 08:16

Re: in het spoor van Basso, dag 6

Yzeren man 29 mei 2005 22:09



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: