Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Schandalig !!

IJzeren man
22 juni 2005 21:44
Vanavond een dieptepunt in de geschiedenis van het rondje Postbank.

Omdat ik weer ronde benen en geheelde knieen had, plaatste ik een aanval op weg naar Wolfheze. Toen ik weg ging vroeg ik nog of iemand wist hoe laat de trein van 20.45 uur kwam. De hint werd niet begrepen en ik was weg.

In Wolfheze aangekomen keek ik om en zag dat ik een gaatje had, maar ook de eerste van het peleton over de spoorwegovergang gaan. Kort daarna op het fietspad kwam de bedoelde trein langs. Ik foeterde, trapte door en pas bij de laatste boerderij op de Telefoonweg kwam de meute er overheen.

Later vertelde Floor dat hij als eerste van de groep door rood was gereden, gevolgd door de hele meute !!! Volgende week sta ik daar, met mijn arm in een mitella met achter me minimaal 2 motoragenten om bij de minste overtreding de hele groep op de bon te slingeren ! Neem paspoorten of ID kaarten maar mee.
Onderwerp Auteur Gepost

Schandalig !!

IJzeren man 22 juni 2005 21:44

Wilde Woensdag avond-6

0oggetuige 23 juni 2005 15:19

Samson en Delilah (2003)

Dichtmens 23 juni 2005 19:02

Tankstation

Wim 27 juni 2005 11:41

Re: Schandalig !!

jan heeres 23 juni 2005 19:49

Re: Schandalig !!

Floor 24 juni 2005 21:40



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: