Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: en starten we weer in groepjes (18:15 en 18:45)

mark
01 september 2005 12:42
September is begonnen, de ellende een maand bezig. Dus wordt het tijd de consequenties te nemen. Dat houd dus in dat bij buiten trainen
's morgens later beginnen en eindigen, 's avonds eerder beginnen en eerder eindigen. Sommigen nemen het niet zo nou met die regels en gaan of korter dan de bedoeling is aan de gang of begeven zich te ver in de duistere zone. De groep die het tijdstip aanpast neemt de omstandigheden zoals ze zijn, de groep die korter gaat lijkt mij lui en de laatste groep lijkt mij niet verstandig, mensen die zich afzetten tegen het onvermijdelijke. En die hun grenzen niet kennen.

Kortom ik vertrek woensdag om 18:15 en zie wel wie ik onderweg tegenkom, vorig jaar was de eerste septemberweek was ongeveer de helft verstandig. De tabel voor komende woensdag geeft in Wageningen een zonsondergang om 20:11 en een beeindiging van het Civiele daglicht om 20:45. Dus een volledig rondje moet kunnen indien het helder is. Misschien dat we op de terugweg nog wat lui tegenkomen die dachten dat een rondje zonder lus nog wel kon, maar voor bij het stoplicht voor Rozendaal van angst linksaf geslagen zijn

Goed verder gaat morgen gaat de koeling aan, wordt er zondag gevroren zodat ik maandag met plantenspuit, papier en meetlat het ijs op kan.

Tot woensdag...
Onderwerp Auteur Gepost

Wilde Woensdagavond 13

0oggetuige 01 september 2005 11:22

Re: en starten we weer in groepjes (18:15 en 18:45)

mark 01 september 2005 12:42

bedankt

Fijnproever 01 september 2005 16:17



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: