Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

bedankt

01 september 2005 16:17
Bedankt heren,

het was een mooi woensdagavond seizoen. Voor mij hoofdzakelijk afzien maar toch genoten, mede na Hendrik zijn schrijven. Eindelijk valt het dus wel mee, maar 6 heuveltjes die geen andere naam verdienen. Voor jullie bikkels tenminste, ik heb er best wel veel moeite mee. Dit wordt mede bevestigd door mijn average hartslag van b.v. gisteravond 154 en met een omslagpunt van 158 wil dat zeggen dat ik maximaal rijdt!
Moet kunnen denk je, maar realiseer je dat daarbij ook het rustige tempo van de laatste 10 minuten en de eerste 10 minuten er een werkelijk gemiddelde van boven mijn omslag ligt. Van een continue verzuring schijn ik dan toch nog blij te worden.
En dat wordt ik ook als ik naar mijn woensdagavond agenda kijk: allemaal geboekt dus geen fietsen meer! niet meer afzien, niet meer in de staart van het peloton, niet meer maniertjes bedenken om maar bij te blijven en niet meer onverantwoord oversteken!

Fijn dat jullie op mij gewacht hebben het afgelopen seizoen, fijn dat jullie niet boos werden op de momenten dat ik werd teruggepakt na een stiekeme ontsnapping, fijn dat ik "ook jullie" heb mogen zien lijden.

Het was een mooi fietsseizoen die wat mij betreft wordt besloten met de tijdrit.

Het ga jullie goed in het donker! Misschien tot een volgend seizoen of wordt het toch de "oilgroupe"??

Rudolf
Onderwerp Auteur Gepost

Wilde Woensdagavond 13

0oggetuige 01 september 2005 11:22

Re: en starten we weer in groepjes (18:15 en 18:45)

mark 01 september 2005 12:42

bedankt

Fijnproever 01 september 2005 16:17



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: