Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

STW Giro '05 uitstap van vorige week

30 mei 2005 13:25
'Kan dat dan zo maar?' en meer van dit soort vragen krijg ik de laatste dagen. Mee fietsen in de Giro (of de Tour de France): voor velen lijkt het een utopie die toch nooit bereikt gaat worden. Voor 10 STW-ers is het een realiteit, een feit, een niet te (mogen) missen evenement. 'Welke reisorganisatie hadden jullie'???: Van de Beek - Landman - Kamphuis combinatie met wat assistentie van Booltink ThuisBV.

'Is toch wel mooi, dat publiek wat al 4-5 uur van te voren allemaal langs de weg staat'. Ja, er is veel verbazing bij mijn LEI collega's, de mensen die ik gisteren sprak en ontmoette en alle anderen. Immers alle wegen waren afgezet, overal politie langs de weg, goede Giro bewegwijzering. Alleen de bevoorrading ontbrak nog, maar dat regelden we zelf wel op een terras of een in een cafe.

Ondertussen stilletjes (na)genieten van de mooie vorige week en de goede ploegorganisatie. Met 10-11 personen een week lang op stap en geen onvertogen woord, hard fietsen, hoge bergen, diepe dalen, steile afdalingen, veel regen en nog meer zon en een duik in de Middellandse Zee. Een zeer geslaagd STW 50 jarig jubileum activiteit.

Jan Heeres

Onderwerp Auteur Gepost

STW Giro '05 uitstap van vorige week

jan heeres 30 mei 2005 13:25

Re: STW Giro '05 uitstap van vorige week

jan heeres 08 juni 2005 08:59

Re: STW Giro '05 uitstap van vorige week

Jolle 08 juni 2005 12:04

Re: STW Giro '05 uitstap van vorige week

Jack 08 juni 2005 22:05



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: