Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Re: Wilde Woensdagavond-10

robert
22 juli 2005 10:09
Deze vond ik helemaal sterk, normaal moet een lekrijder het alleen opknappen terwijl voor een vriendelijke dame of nieuwkomer een geroutineerde deelnemr wordt opgeofferd bij calamiteiten.
Het Hele Peloton bleek echter op zoek naar een smoes! In de finale wordt toch nooit gewacht? of waren jullie aardig en vonden jullie dat ik het echt verdient had vandaag?

Terwijl ik aan het afzien was in mijn eentje tegen de wind in bedacht ik de antwoorden als het echt zou lukken tot de meet.
De eerste opmerking zou dan standaard gemaakt worden door de verzakers in de trent: "ja maar er werd ook niet gereden"

Nou ik had hierdoor in elk geval voldoende motivatie om er duurintensief training van te maken, het is ten slotte een trainingsrondje.

Het gemiddelde was naar tevredenheid tegen een windkracht 4-5 (posbank telefoonweg 22 km met 38.4 gemiddeld) jullie hadden in elk geval constant boven de 42 moeten cruissen en dat had natuurlijk met een beetje samenwerken makkelijk gekund maar ik vermoed dat jullie geen bel hebben om inkakken te voorkomen en elkaar scherp te houden. Waar was het commando van Ooggetuige gebeleven?

De fijnproever had in elk geval ook een gemiddelde hartslag van rond zijn omslagpunt zei hij later, ook goed getraint!


NEEF
Onderwerp Auteur Gepost

Wilde Woensdagavond-10

0oggetuige 21 juli 2005 12:19

Re: Wilde Woensdagavond-10

Ooggetuige 21 juli 2005 20:10

Re: Wilde Woensdagavond-10

robert 22 juli 2005 10:09

Re: Wilde Woensdagavond-10

Jolle 22 juli 2005 12:10

Erecodes

Bijna 22 juli 2005 13:15



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: