Welkom! Log in Registreer een nieuw account

Geavanceerd

Robbert K. en Rudolf B. uit Wageningen blokkeren fietspad.

Mark
10 augustus 2005 20:26
Vanavond tijdens het wekelijkse rondje Posbank op 1km van kruising richting Papendal begonnen de Herem Robbert K. en Rudolf B. te freewheelen dit deden zij over het hele fietspad. Dit blokkerde de doorgang totdat het peleton een meter of 100 had. Toen kon ik er eindelijk langs. Doordat het peleton op jacht was naar de kopgroep was het gat daarmee onoverbrugbaar en werd na de kruising groter en groter. Daardoor was het alleen verder rijden. Vanaf Papendal tot het begin van de Telefoon weg sloot nog wel een gele plakker aan, die slechts langs het spoor een stukje overnam. Bij het opdraaien van de Telefoonweg kon ik Lucas weer passeren die gelost was uit de groep. Met een gangetje van 33km p/u was het doorrijden tot Renkum. Na de rotonde kon het tempo weer wat omhoog tot de klim. Het eerste stuk kon met behoorlijke snelheid genomen worden tot het moment dat het peleton op de top in zicht kwam. Toen braken de beentjes en zakte de snelheid van ong 28 naar 22. Na de oversteek was het volle bak door Wageningen-Hoog. Een paar honderd meter voor het inrijden van Wageningen was het gat weer dicht.

Robbert, je zou mij verwijderen als ik niet aan jouw eis voldeed, dat deed ik nu en vervolgens wordt ik alsnog verwijderd. Volgende keer maar weer zonder?

Weltrusten, ondanks de nog zware benen van de 112km van Dinsdag en het alleen rijden toch nog lekker gefietst.

PS: hoe liep de finale?
Onderwerp Auteur Gepost

Robbert K. en Rudolf B. uit Wageningen blokkeren fietspad.

Mark 10 augustus 2005 20:26

Re: Robbert K. en Rudolf B. uit Wageningen blokkeren fietspad.

Jolle 10 augustus 2005 21:12

Re: Robbert K. en Rudolf B. uit Wageningen blokkeren fietspad.

Goeroe 11 augustus 2005 08:28

Re: Robbert K. en Rudolf B. uit Wageningen blokkeren fietspad.

jan heeres 11 augustus 2005 10:51

Re: Moe

Wijf 11 augustus 2005 15:19

Stuntrolstoeler

BIJNA 11 augustus 2005 17:04

Een verslag

harm/chaos 11 augustus 2005 12:16

Re: Een verslag

Neef 11 augustus 2005 13:37

Re: Een verslag

Mark 11 augustus 2005 15:09



Auteur:

Je e-mailadres:


Onderwerp:


Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA
Bericht: